Ofte stillede spørgsmål

Forside    /    Ofte stillede spørgsmål

BESTILLING

Vi bestræber os altid på, at pakke og afsende din ordre hurtigst muligt. Som regel vil du modtage din varer fra Gardens.dk 1-3 hverdage efter din bestilling. 

Vil du følge din pakke kan du gøre det ved at klikke her, eller med track & trace fra din ordrebekræftelses e-mail.

Vi tilbyder som standard 14 dages fuld returret, efter du har modtager din ordre.
Det eneste du skal gøre for, at fortryde dit køb er at gå til vores returportal, hvor du kan oprette din returnering samt købe billig returporto.

Gå til returportalen

Ønsker du selv at stå for returneringen så skal du sende din ordre til:
Gardens.dk
Gl. Koldingvej 8A
6760 Ribe
ATT: Retur

På Gardens.dk kan du betale med alle gængse betalingskort samt med mobilepay.

Hvis du ønsker som virksomhed at modtage en faktura så skal du blot sende os en e-mail.

Vi gør alt hvad vi kan for, at opdatere vores lagerstatus løbende – og dermed også synliggøre denne lagerstatus på Gardens.dk. 

Skulle vi mod forventning være midlertidigt udsolgt på et produkt, som du har bestilt, vil vi orientere dig herom hurtigst muligt. 

Da de fine produkter fra Gardens.dk skal sejles hele vejen fra Japan til Danmark, kan der somme tider gå lang tid imellem, at vi får nye varer på lager. Vi håber på den forståelse.

Når du har gennemført din bestilling, vil du modtage en e-mail om, at vi har modtaget din ordre. Husk at tjek din spam-filter, hvis du ikke modtager denne mail. 

Men det er først når folkene vi på lageret har behandlet din ordre og gjort den klar til afsendelse, at du vil modtage en ordrebekræftelse, sammen med et track & trace link.

HUSK at tjek dit spam-filter, hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse direkte i mail-indbakken. 

Indkøbskurv (0)

Cart